WARSZTATY Z PROGRAMOWANIA W JAVASCRIPT
- Podstawy (1)
- Edytor: Notepad++, Atom, Brackets, Sublime; podstawowe skróty klawiszowe
- Narzędzia deweloperskie przeglądarki: Chrome, Firefox
- Prosty kalkulator (1-4)
- HTML: struktura pliku HTML, obowiązkowe elementy
- HTML: linki, tabele
- JS: umieszczanie skryptów
- JS: obiekt dokumenty
- JS: funkcje
- JS: zdarzenia
- JS: zmienne, stałe
- JS: funkcje matematyczne
- Gra w wisielca (5-9)
- HTML: kodowanie znaków
- HTML: obrazy
- JS: liczby losowe
- JS: śledzenie klawiatury
- JS: instrukcje warunkowe
- JS: struktury danych (tablice)
- JS: pętle, forEach
- Lista zakupów (10-15)
- HTML: paragrafy, nagłówki, listy
- HTML: proste formularze
- JS: struktury danych (obiekty)
- CSS: umieszczanie styli
- CSS: selektory, id / class / tag
- CSS: kolory, kolorowanie
- CSS: model pudełkowy, kaskadowość
- Gra w tenisa (16-21)
- HTML: div, span
- CSS: obrazy w tle
- CSS: pozycjonowanie
- JS: animacje: Interval, Timeout, requestAnimationFrame
- JS: śledzenie myszy
- Integracja z API (22-26)
- REST: methody HTTP, nagłówki
- REST (GET): The Cat API, The Dog API
- REST (POST): https://httpbin.org
- REST: https://openweathermap.org
- JS: JSON
- JS: XMLHttpRequest, Fetch
- Gra w kółko i krzyżyk (27-30)
- HTML: canvas
- JS: grafika 2D
15 spotkań po 4 godziny lekcyjne